Opasok.sk - náš slovenský opaskový eshop Eshop ikona Opasky.biz - náš CZ opaskový eshop

 

Dlzka opasku

 

V objednávke sa zadáva dĺžka opasku vrátane pracky po strednú dierku.

TIP: Odmerajte si svoj starý opasok:


Meranie opasku

 

Alebo si odmerajte obvod bokov v mieste zapnutia opasku.


Meranie opasku na obvod bokov


Ponuka opaskov

 

Slovenské kožené opasky

Tradičná ručná výroba

100% hovädzia koža

26 farebných variantov

Veľkosti XS - XXXXXL

Poštovné len 1 euro

Doručujeme do SR a ČR

99% tovaru na sklade

Rýchle doručenie

Garancia vrátenia alebo výmeny

Opasky na mieru pre každého


Skratenie opasku

 

Fotonávod na svojpomocné

skrátenie opasku


Kontakty

 

ODKAZOVAČ

info@opasok.sk

0905 867 064 - prac. dni 9.00 - 17.30


NAŠA CENA 14,90 EUR
NAŠA CENA 15,90 EUR

NAŠA CENA 15,90 EUR
NAŠA CENA 15,90 EUR

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

Základné body:

- možnosť vrátenia alebo výmeny opaskov

- obvyklá doba doručenia 1-2 pracovné dni

- 99% tovaru skladom

- naše kožené opasky sú slovenský výrobok

- cena poštovného do SR je od 1 eura

I.Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

Obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a prevádzkovateľom uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu

Prevádzkovateľ: Tomáš Baránek - www.opasok.sk, Ondrašovská 43/41, 031 05 Liptovský Mkuláš, IČO: 40 453 006, DIČ: 1044360031, Č. Žo-2003/03033/2/5AM č. živ. reg. 505-9619, Kontakt: info@opasok.sk alebo tel.: 0905 867 064

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku spracovanú internetovým obchodom www.opasok.sk


Elektronická objednávka: Odoslaný elektronický formulár, ktorý obsahuje informácie o kupujúcom, o objednanom tovare z internetového obchodu www.opasok.sk , cene poštovného a celkovej cene objednávky.


Obchodné podmienky: Bližšie upravujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho, tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.

II. Povinnosti prevádzkovateľa

1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že kupujúcemu dodá tovar, ktorý uviedol v elektronickej objednávke za platobných a dodacích podmienok platných v deň odoslania elektronickej objednávky.

2. Prevádzkovateľ spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky náležité doklady: faktúra - daňový doklad, ktorý zároveň slúži ako záručný list.

3. Prevádzkovateľ zabezpečí tovar - opasky voči jeho poškodeniu pri preprave - balenie

4. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie, poškodenie tovaru zapríčinené treťou stranou.

5. Prevádzkovateľ sa zaväzuje bezodkladne informovať kupujúceho o mimoriadnych udalostiach, ktoré môžu ohroziť vybavenie jeho objednávky.

III. Povinnosti kupujúceho

1. Kupujúci sa zaväzuje uvádzať pravdivé údaje pri vyplňovaní elektronickej objednávky. Ďalej sa zaväzuje objednaný tovar - opasky riadne prevziať a skontrolovať neporušenosť a úplnosť dodávky. V prípade akýchkoľvek závad musí tieto oznámiť ihneď prepravcovi a prevádzkovateľovi.

2. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu v plnej výške v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania elektronickej objednávky.

VI. Uzatvorenie zmluvy a odstúpenie od zmluvy

1. Všetky prijaté elektronické objednávky, ktoré boli vyplnené pravdivo a úplne, sú považované za návrh kúpno-predajnej zmluvy a sú považované za záväzné pre obidve zmluvné strany.

2. Prijatie elektronickej objednávky prevádzkovateľom je potvrdené e-mailom na adresu
udanú kupujúcim v objednávke.

3. Kupujúci odoslaním objednávky vyjadruje oboznámenie sa s týmito Obchodnými podmienkami v znení platnom v deň odoslania objednávky.

4. Prevádzkovateľ akceptuje návrh na zmluvu zo strany kupujúceho dodaním tovaru kupujúcemu.

5. K uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru kupujúcim.

6. Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 20 kalendárnych dní od prevzatia tovaru odoslaním písomného oznámenia na adresu prevádzkovateľa alebo e-mailom na info@opasok.sk

8.  V prípade odstúpenia od zmluvy sa kupujúci zaväzuje odoslať tovar do 20 kalendárnych dní.

9. Prevádzkovateľ sa zaväzuje prevziať tovar - opasky a vrátiť kupujúcemu zaplatenú sumu za tovar zvýšenú o výšku preukázateľných nákladov spojených s realizáciou objednávky (poštovné) kupujúceho do 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení. Prevádzkovateľ vráti kupujúcemu peniaze po vzájomnej dohode na kupujúcim písomne uvedený bankový účet, poštovou poukážkou alebo iným spôsobom.

10. Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 20 dní od prevzatia tovaru.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese prevádzky - Tomáš Baránek, Štúrova 11-Blue Jeans, Liptovský Mikuláš, 03101 alebo info@opasok.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je prílohou doručeného mailového potvrdenia objednávky a je tiež prílohou na konci obchodných podmienok. Na tomto základe vám odošleme späť potvrdenie mailom o prijatí odstúpenia od zmluvy.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe alebo v prípade súhlasu prevodom na váš účet a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Tovar nám zašlite späť na doručovaciu adresu - sídlo prevádzky kamennej predajne:

Tomáš Baránek, Štúrova 11 - Blue Jeans, Liptovský Mikuláš, 03101

- najneskôr do 20 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 20-dňovej lehoty.

Náklady na vrátenie tovaru (poštovné) znáša spotrebiteľ.

V. Dodacie a platobné podmienky

1. Miestom plnenia zmluvy sa rozumie korešpondenčná adresa prijímateľa uvedená kupujúcim v elektronickej objednávke. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb Slovenskej pošty.

2. Dodanie tovaru - opaskov je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu, resp. prevzatím na pošte.

3. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške.

4. Prevádzkovateľ dodá tovar - opasky kupujúcemu v čo možno v najkratšej dobe, obyčajne do 3 pracovných dní, po potvrdení prijatia elektronickej objednávky. Doba pre dodanie tovaru - opaskov môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia - do 10 dní v prípade nutnosti dovyrobenia špecifických rozmerov opaskov, ktoré nie sú skladom a kupujúci bude o nej včas informovaný. Nedodanie tovaru do 10 kalendárnych dní, alebo nesúhlas kupujúceho s predĺženou dobou pre dodanie tovaru - opaskov oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.

5. Ceny tovarov - opaskov v internetovom obchode www.opasok.sk sú uvedené v EUR - nie sme platcami dph.

6. Kúpna cena je splatná najneskôr pri prevzatí tovaru v prípade dobierky alebo osobného prevzatia.

7. Kupujúci môže za tovar - opasky zaplatiť nasledovnými spôsobmi:

- dobierkou
Cenu za objednaný tovar - opasky kupujúci zaplatí až pri jeho prevzatí na pošte alebo poštovému doručovateľovi.

- v hotovosti
Cenu za objednaný tovar zaplatí kupujúci v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru na predajni

9. Prevádzkovateľ stanovuje poštovné:
A.) -SR- Slovenská pošta - do SR - doručenie na adresu - zvýhodnené poštovné - 1,- eur
B.) -SR- Expres kuriér - do SR - zvýhodnené poštovné - 5,50 eur
C.) -SR- POSTE RESTANTE - vyzdvihnutie na ktorejkoľvek pošte - ak ide o inú poštu ako z fakturačnej adresy, dopíšte PSČ pošty do poznámky - 1,00 EUR
D.) EU - dodanie do EU mimo SR a ČR - 7,00 EUR
E.) Osobný odber - 0 EUR
F.) -ČR- Česká pošta - do ČR - balík do ruky - 2,50 eur


ktoré sa v objednávke pripočítava k hodnote tovaru a ktoré je kupujúci povinný zaplatiť spolu s cenou tovaru, tak ako je to uvedené na objednávke.

VI. Záruka a reklamačný poriadok

1. Prevádzkovateľ poskytuje na dodaný tovar záruku 24 mesiacov odo dňa predaja.

2. V prípade, že kupujúci zistí na tovare vadu, ktorá je predmetom reklamácie, je povinný tento tovar prestať používať a bezodkladne tovar reklamovať.

3. Prevádzkovateľ zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare - opasku prejavia v záručnej dobe, spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou, alebo závady spôsobené pri výrobe, montáži, alebo inštalácii vykonanej prevádzkovateľom.

4. Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené, neprimeraným zaobchádzaním, použitím alebo na závady spôsobené nadmerným mechanickým primeraným opotrebením. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

5. Na predanej veci sa môžu vyskytnúť vady zjavné, alebo vady skryté. Vadu zjavnú je povinný kupujúci uplatniť pri predaji, najneskôr do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru, inak právo zaniká. Vady skryté uplatní kupujúci ihneď po zistení, na základe §599 Občianskeho zákonníka: „ Vady musí kupujúci uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu, teda len čo chybu zistil.“ V prípade, nesplnenia tejto povinnosti, nie je možné uznať reklamáciu za opodstatnenú.

6. Právo zo zodpovednosti za vady je kupujúci povinný uplatniť u predávajúceho s predložením vadného výrobku, riadne ošetreného, hygienicky nezávadného a dokladom o úhrade kúpnej ceny.

7. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, prevádzkovateľ  je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa § 622 a § 623 OZ (oprava, výmena, zľava, vrátenie peňazí).

8. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie v závislosti od charakteru vady ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania dodaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Odôvodneným zamietnutím reklamácie uplatnenej počas prvých 12 mesiacov od kúpy je zamietnutie reklamácie na základe odborného posúdenia, t.j. bez odborného posudku nemôže predávajúci reklamáciu zamietnuť. Tento posudok musí predávajúci poskytnúť spotrebiteľovi do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný spotrebiteľom  na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.  Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.

9. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

10. Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola výslovne prevádzkovateľom, alebo výrobcom tovaru splnomocnená.

11. Ostatné, vyššie nespomenuté náležitosti sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

VII. Ochrana osobných údajov

1. IS eshopu Opasok.sk je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov.

2. Pri elektronickej objednávke vyjadruje kupujúci súhlas k použitiu jeho zadaných osobných údajov prevádzkovateľom za účelom zaslania objednaného tovaru.

3. Údaje zákazníkov sa neposkytujú tretím osobám v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z. z. a nasl. a na základe písomnej žiadosti alebo mailom na info@opasok.sk je možné ich vymazať.

VIII. Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj:

Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax. č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk

IX. Alternatívne riešenie sporov

1. Nakupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@opasok.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie mimosúdneho riešenia sporov subjektu ARS (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 CFU ARS subjekty sú orgány a oprávnenej právnickej osoby podľa §3 zákona 391/2015 CFU Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 zákona 391/2015 CFU

2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy ARS RSO, ktorá je dostupná online na

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránkach Ministerstva hospodárstva SR

Web ministerstvo hospodárstva

3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnanie alebo povolanie. Alternatívne riešenie sporov sa týka iba sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie mimosúdneho riešenia sporov maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

X. Prechodné a záverečné ustanovenia

1. Tieto Obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak.

2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci sa oboznámil so znením Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku platných v deň odoslania tejto objednávky.

3. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku a inými súvisiacimi právnymi predpismi.

Liptovský Mikuláš 1. 1. 2017

Prílohy:

Formulár na odstúpenie od zmluvy